سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول

برای راحتی و اطمینان خاطر شما عزیزان، بخش “سوالات متداول” را در سایت فروشگاهی گالری شارونا فراهم کرده‌ایم. در این بخش به پرتکرارترین و مهم‌ترین سوالات مشتریان پاسخ داده‌ایم تا به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

1. چگونه می‌توانم در سایت ثبت‌نام کنم؟

  • برای ثبت‌نام، به قسمت بالای صفحه اصلی سایت گالری شارونا بروید و روی گزینه “ثبت‌نام” کلیک کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده مانند نام، ایمیل، و شماره تلفن، یک حساب کاربری برای شما ایجاد خواهد شد.

2. چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟

  • پس از ثبت سفارش، یک کد پیگیری به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود. با استفاده از این کد می‌توانید وارد بخش “پیگیری سفارشات” در حساب کاربری خود شوید و وضعیت سفارش خود را مشاهده کنید.

3. روش‌های پرداخت در سایت چیست؟

  • شما می‌توانید از روش‌های پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی، پرداخت در محل (در مناطق خاص)، کارت به کارت، و استفاده از کیف پول الکترونیکی برای پرداخت سفارش خود استفاده کنید.

4. زمان تحویل سفارشات چقدر است؟

  • زمان تحویل بسته به روش ارسال و موقعیت جغرافیایی شما متفاوت است. ارسال استاندارد معمولاً بین 2 تا 7 روز کاری، و ارسال پیشتاز بین 1 تا 3 روز کاری طول می‌کشد. در تهران، ارسال با پیک موتوری نیز در همان روز یا روز بعد انجام می‌شود.

5. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

  • هزینه ارسال بر اساس وزن، ابعاد بسته، و مقصد محاسبه می‌شود و در هنگام نهایی کردن سفارش به شما نمایش داده می‌شود. برای سفارش‌های با مبلغ مشخصی، ممکن است ارسال رایگان باشد.

6. چگونه می‌توانم سفارشم را لغو یا تغییر دهم؟

  • اگر قصد لغو یا تغییر سفارش خود را دارید، لطفاً در اسرع وقت با تیم پشتیبانی ناب تویز تماس بگیرید. اگر سفارش شما هنوز ارسال نشده باشد، ما تلاش خواهیم کرد تا تغییرات مورد نظر شما را اعمال کنیم.

7. سیاست بازگشت کالا چگونه است؟

  • شما می‌توانید کالا را تا 5 روز پس از دریافت، در صورتی که استفاده نشده باشد و در بسته‌بندی اصلی خود باشد، بازگردانید. برای شروع فرایند بازگشت، با پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم به شما ارائه شود.

8. آیا می‌توانم فاکتور رسمی دریافت کنم؟

  • بله، اگر نیاز به فاکتور رسمی دارید، لطفاً در زمان ثبت سفارش، این درخواست را در بخش یادداشت‌ها ذکر کنید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

9. چگونه با پشتیبانی تماس بگیرم؟

  • شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت، ایمیل، یا فرم تماس با ما در سایت با تیم پشتیبانی ناب تویز در ارتباط باشید. تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات شما است.

10. آیا محصولات سایت ضمانت دارند؟

  • بله، تمام محصولات ارائه شده در ناب تویز دارای ضمانت کیفیت هستند. شرایط دقیق ضمانت هر محصول در صفحه توضیحات آن ذکر شده است.

در صورت داشتن هرگونه سوال دیگر که در بخش “سوالات متداول” به آن پاسخ داده نشده است، می‌توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. هدف ما فراهم کردن تجربه خریدی آسان و مطمئن برای شماست.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از دی جی لند، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.